دلم تاپ تاپ میزنه
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

دلم تاپ تاپ میزنه
ارسال شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, - 2:42

 

دلم تاپ تاپ میزنه

نفسم در نمیاد

میخواهم ببینمش

ولی خیلی دوره, دوره دور

اما میدونم قلبامون نزدیکه

دنیا عجیبه و زیبا

میدونم هر کس جای من بود این حس رو جای عاشقی میگرفت

اما رفیق میدونی این حس یه دوست داشتنه قویه

یه حس خوب که شاید اگر بیشتر کنار هم می بودیم قوی  تر میشد

اما رفیق بدون این حس رو به هزارتا عاشقی نمیدم

چون خالصانه تره

و خودخواهی کمتر داره

رفیق دوستت دارم

یادت نره یه دوست داشتن ساده و قوی

 

( این مطلب رو 3اسفند90 نوشتم و به توصیه رفیق به این وبلاگ منتقلش کردم)

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت16:29---10 آذر 1391
سلام وبت خیلی قشنگه عزیزم موفق باشی خوشحال میشم پیش منم بیای گلم

malihe
ساعت21:05---1 خرداد 1391
مرا که هیچ مقصدی به نامم ..
و هیچ چشمی در انتظارم نیست را!.. ببخشید !
که با بودنم ترافیک کرده ام!!


farzaneh
ساعت8:32---30 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
apam ba chand poste jadid va hamcenin montazere hozore garmet


دانیال
ساعت0:54---30 ارديبهشت 1391
Absence makes the heart grow fonder

دانیال
ساعت23:55---29 ارديبهشت 1391
امشب دوباره غرق در تمنای دیدنت

سرمه ی انتظار به چشمانم میکشم

امشب دوباره تو را گم کرده ام

میان آشفته بازار افکار مبهمم

توی کوچه های بی عبور پاییزی

دستان گرمت را .. نگاه مهربانت را .. شانه های بی انتهایت را

منتظر نشسته ام


ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت23:54---25 ارديبهشت 1391
\\\"يه دريا اشـــــــــــــــک براي ريختن دارم\\\"


يه دريا اشـــــــــــــــک براي ريختن دارم . . .





يه دل گرفته . . .


يه زندگي پر از خالي . . .


من سرشارم از تنــهايـــــــــي . . .





خيلــــــــــــــــي چيزا ازت ياد گرفتم . . .





هر چند مال من نشدي و \\\" تنهام\\\" گذاشتي، ولي ازت خيلي چيزا ياد گرفتم:


ياد گرفتم به خاطر کسي که دوسش دارم بايد دروغ بگم،


ياد گرفتم هيچ وقت هيچکس ارزش شکستن غرورمو نداره،


ياد گرفتم تو زندگيم وقتي فهميدم طرفم چقدر دوسم داره هر روز


دلشو به بهونه اي بشکنم،


ياد گرفتم گريه هاي هيچ کس رو باور نکنم،


ياد گرفتم بهش هيچ وقت فرصت جبران ندم،


ياد گرفتم هر روز دم از عاشقي بزنم ولي خودم عاشق نباشم .


نازنین
ساعت17:57---25 ارديبهشت 1391
عالی بود سعیده جونمممم واقعا که دوس داشتن دوامش از عشق بیشترهههه

omid
ساعت14:33---25 ارديبهشت 1391
ممنون که بهم سر زدی

بازم بهم سر بزن love you


چیزی بیشتر از یه رفیق!
ساعت12:13---25 ارديبهشت 1391
مرسی

omid
ساعت6:48---25 ارديبهشت 1391
سلام
وب خوبی داری ممنون میشم بهم سر بزنی

ونظرتو دربارهی وبم بگی

اگر خواستی لینکم کردی بهم بگو تا منم لینکت کنم iloveyou

بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق